Τρίτη 28 Μαΐου 2019

Αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη

Αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη

  1. 1. Αξιοποίηση των ΤΠΕ στηΔιδακτική πράξη<br />Μανικάρου Μεταξούλα, φιλόλογος, <br />δρ. Νεοελληνικής Λογοτεχνίας<br />manikarou@yahoo.gr και manikarou@sch.gr<br />1<br />Εισαγωγική επιμόρφωση νεοδιόριστων, ΠΕΚ Πάτρας 2011-12<br />Μεταξούλα Μανικάρου, ΠΕ02 - manikarou@yahoo.gr<br />
  2. 2. Εισαγωγή των ΤΠΕ στην εκπαίδευση<br />ΤΠΕ ή Νέες Τεχνολογίες αντί Πληροφορική<br />* Τεχνολογίες που επιτρέπουν την επεξεργασία και τη μετάδοση μιας ποικιλίας μορφών αναπαράστασης της πληροφορίας (σύμβολα, εικόνες, ήχος, βίντεο) και <br /> τα μέσα που είναι φορείς αυτών των μηνυμάτων (Κόμης, 2004: 16) <br />* Σύνολο των δεξιοτήτων, τεχνικών και γνωστικών για την επίλυση προβλημάτων σχετικά με την πληροφόρηση και την επικοινωνία (Κυρίδης, 2003:40) <br />ΤΠΕ: ορισμός <br />Εισαγωγή στην εκπαίδευση<br />Ηλεκτρονικός Υπολογιστής (Η/Υ):<br />● με δυνατότητες πολυμέσων: καταγραφή, επεξεργασία και αποθήκευση κειμένου, ήχου, κινούμενης εικόνας και βίντεο (και τον μεταξύ τους συνδυασμό)<br />● με δυνατότητες υπερμέσων, μη γραμμική σύνδεση του υπερκειμένου και των πολυμέσων μέσω συνδέσμων (links) σε αλληλεπίδραση με το χρήστη<br />● με δυνατότητες τηλεπικοινωνιών μεταξύ ανθρώπων και συσκευών και συσκευών μεταξύ τους, πρόσβαση σε βάσεις δεδομένων, τράπεζες πληροφοριών, ανάπτυξη και χρήση δικτύων υπολογιστών…<br />Λόγοι<br />Ριζικοί μετασχηματισμοί<br />Νέοι ρόλοι <br />2<br />Εισαγωγική επιμόρφωση νεοδιόριστων, ΠΕΚ Πάτρας 2011-12<br />Μεταξούλα Μανικάρου, ΠΕ02 - manikarou@yahoo.gr<br />

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου